Сообщения

Заказчик

Бюджет: По договору

Категория: Работа в офисе

Опубликовано: 1 год назад

Китай Шанхай Шанхай

Ищем Supply chain менеджера в Шанхае в филиал финской компании Element www.miningelement.com (производитель деталей и запасных частей, а также поставщик сервисных услуг для оборудования различных брендов, эксплуатируемого в горнорудной промышленности и отрасли нерудных материалов).
Обязательны: опыт работы в Китае, свободные английский и китайский языки, опыт в логистике, закупках, поставках.
Оформление официальное!
Связаться можно по почте: resume@miningelement.com, отвечаю оперативно.

Прилагаю ниже описание вакансии

Shanghai, Waigaoqiao Special Economic Zone

Requirements and Qualifications:
•   Bachelor’s or Specialist’s Degree is required. Master’s Degree is a plus.
•   Fluent English and Chinese languages;
•   Experience in supply chain management in B2B (experience in the engineering industry will be your plus);
•   Business developing experience and knowledge of implementing ERP systems;
•   Financial literacy and excellent communication skills.

Supply chain department:

•   Development inventory control system in China;
•   Participation in development of local ERP system to be able support stock operation
•   Warehouse operation (load, unload, storage (working with 3PL providers) , marking and packing, shipping)
•   Transport logistics management (internal and international);
•   Management of warehouse accounting (volume, classification, turnover etc.).
•   Be responsible for Inventory reports monthly
•   Coordination and optimization of warehouse interaction with other units: global purchases, production department, accounting;
•   Be in permanent contact with suppliers shipping departments to follow deliveries
•   Periodically review contracts with partners to keep the actual 
•   Work daily with global purchase department to ensure PO, invoices and goods receiving note are identical and payments and the real deliveries timely processed.
•   Issue VAT invoice and reimbursement.
•   Book all bank receipt/bank draft transactions in ERP system timely and properly, including all expense.
•   Interaction with banks and tax office during export-import activities;
•   Recruitment process support and personnel development in accordance with business need

Предложения специалистов (0)

Предложений нет
Оставлять свои предложения по услуге могут только зарегистрированные пользователи с аккаунтом специалиста.
Зарегистрируйтесь или войдите на сайт под своим именем.